035 629 5963

Proeverij: een kennismaking met de cliëntenreis als zomerinspiratie

De ‘cliënt centraal’ en ‘terug naar de bedoeling’ zijn veel gebruikte kreten binnen de zorgsector. Om de cliënt écht centraal te stellen heeft Arteria een methodiek ontwikkeld om een cliëntenreis inzichtelijk te maken.

Deze proeverij is een eerste kennismaking met de methodiek. Tijdens deze workshop bespreken we de verschillende stappen om een cliëntenreis op te stellen. We gaan in gesprek over de successen en lessen van de cliëntenreizen die Arteria eerder opgesteld heeft (dementie en CVA). Met de deelnemers van verschillende organisaties gaan we in gesprek over op welke wijze de cliëntenreis van toegevoegde waarde kan zijn in uw organisatie en wisselen we ervaringen uit.
Deze workshop is bedoeld als eerste kennismaking om te onderzoeken of en hoe u deze methodiek kunt toepassen in uw organisatie.

De methodiek is toe te passen bij verschillende ziektebeelden en voor verschillende doeleinden te gebruiken:

  • Als inhoudelijke input om het zorgproces te verbeteren;
  • Om gericht cliëntenervaringen op te halen;
  • Voor reflectie in teams op het huidige zorgproces;
  • Als basis voor een jaarplan van een organisatie of een meerjarenplan van een netwerk;
  • Om bespreekpunten op te halen bij het verkennen van samenwerkingsmogelijkheden van organisaties.

Doelgroep: kwaliteitsmedewerkers, management team, bestuurders van verschillende organisaties. Maximaal 12 deelnemers.

Meer lezen over dit onderwerp? Klik hier.

Meer informatie over de mogelijkheden, kosten of direct aanmelden? Neem contact op met Malou van Bentum of Lisanne Puijk.

Datum:31 juli of 15 augustus 2019 Tijd:9:30 - 12:30 Locatie:Hilversum

Aanmelden bijeenkomst

Via onderstaand formulier kunt u zich aanmelden voor deze bijeenkomst.




Vul uw zoekopdracht in en druk op Enter.